mandag, mars 24, 2008

Jeg har atter blitt tante!!


Så ble det ei jente igjen! Med masse svart hår med litt krøller i er hun en skjønnhet allerede. De veide og målte henne; 3200 gram og 49 cm. Fødselsdagen var 22 mars i Bankok. Jeg vet ikke hvor offentlig navnet er ennå, så jeg venter litt med å skrive det.

Nå har jeg fem nieser og jeg har spurt Marit når de skal danne et jenteband. Jeg er så stolt, så stolt og føler avstanden sterkere enn vanlig. Min flinke storesøster synes at fødselen var fantastisk og forteller meg at det ikke er noe å grue seg til den dagen jeg bestemmer meg for å bli mor.

Ellers gleder jeg meg til å møte henne. Vi kommer nok til å bli gode venner.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye! :)
Og Marit lyver ikke... Det er ingenting å grue seg til! :)
Jeg gjør det mer enn gjerne igjen!

Torild.

Anonym sa...

Gratulerer Vic!! Jeg lurer på hvor lenge det er til jeg blir onkel...

Lotte sa...

Gratulerer så mye med din nye niese! :) Det er så herlig med tantebarn! :)

Victoria sa...

Takk takk!!!
Torild: Takk for at du bidrar til å minske fødselsfrykten min!

David: He he, ja du får leke kirsten giftekniv å finne ektemaker for søskene dine, så blir du onkel (men du er jo litt onkel for ungeflokken til Marit også da...)

Lotte: Ja, det er fantastisk!! Hvor mange er du tante til nå? Og da er det lov til å telle med Åsmunds side også.

Lotte sa...

15 stykker! :) Ganske sprøtt.. Har ikke akkurat inntatt noen tante-rolle for de eldste (noen er i slutten av tenårene, og noen har passert 20!), men Åsmund er jo onkelen deres. ;)