torsdag, februar 14, 2008

Å elske er å leve


Det er helt umulig. Jeg har ikke sjans. Det er ikke vits. Man kan ikke fornekte seg selv.

Det jeg prøver å få fram er at jeg ikke kan skrive om Valentine's day og kjærlighet og ekteskap uten å bli kvalmende romantisk og full av klissete og kanskje - for noen - kvalmende ord. Jeg er full av kjærlighet, jeg kan ikke holde det tilbake. Lenge leve denne dagen og alle de andre dagene i året!


Her er et lite kjærlighetsdikt



I’ll never let go of your hand.

I’ll never let go of your hand,
Nor the seas in your eyes,
My treasure was found in your land,
Your secrets have made me wise.
Speak to me of love, my man,
Keep me closely to you side,
I’ll never let go of your hand,
I couldn’t do it if I tried.


-Victoria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vakkert, vakkert!!! ;) Kjærlighetsdagen er kjempe viktig, og jeg er selvfølgelig like "kvalmende klissete" som deg i dag.Sånn skal det være.Kos deg på Valentines søta :)Unn Kristin

Victoria sa...

Ja, du er likedan som meg - I know!! Kos deg i dag du også. Tenk om du får post fra en hemmelig beundrer? This is the day:)