onsdag, februar 21, 2007

Gratulerer med dagen, Kong Harald!



I dag er kongen vår 70 år. Har du hørt på radio i dag, så kan det hende at du hørte min stemme som fortalte hva jeg syntes om Kong Harald. Jeg kjenner ham ikke så godt, så jeg fokuserte likesågodt på vårt felles stjernetegn; fiskene. Dette syntes journalisten var gøy, og jeg fikk sjansen til å synge bursdagssangen.
Her er kanskje noe du vil synes er gøy, litt uhøytidlig tøys om fiskene.




Du har en livlig fantasi, og innbiller deg ofte at du blir forfulgt av Kripos for skattesnusk, hjemmebrenning eller blotting. Du har liten innflytelse på dine venner, noe som nok skyldes tvangstankene dine om at alle andre er bedre enn deg. Du mangler selvtillit, og er generelt ei pyse. Mennesker født i fiskene drikker og røker mye, og piller seg i nesen så fort sjansen byr seg.

3 kommentarer:

Lotte sa...

Moro! :)
Hvilken kanal var du på? Skulle så gjerne hørt deg!

Unn Kristin sa...

Sang du virkelig bursdagsangen??!! Way to gooo!! drit bra..Fiskene har kanskje liten innflytelse, men de er verdensmestere i å tilpasse seg enhver menneske type.Fiskene kan ha det gøy med alle.Jeg elsker fisker :) (fisk også :D)

Victoria sa...

Lotte: Jeg var på NRK, men spurte ikke hvilken kanal. Glemte det i all min "sjenanse"...

Unn Kristin: He he, ja jeg er ganske stolt av meg selv. Jeg digger tvillinger, deg og Lotte og Paul, og mamma:)