torsdag, desember 27, 2007

Julestemning

Jeg tenkte egentlig å ikke oppdatere før på nyåret. Da skal bloggen min nemlig opp og gå som i gamle dager! Men jeg har tatt noen bilder i jula som jeg har lyst til å dele. Om så bare for å spre litt julestemning. Som den husmoren jeg er, var jeg godt forberedt til denne jula, som Lee og jeg (for første gang) var vert og vertinne i høytiden. Før familien ankom, var det bakt småkaker, bygd pepperkakehus - gulv, vegger og tak var vasket og juletreet var pyntet.



Kakebaking


Søt julemus på treet


Julestemning


Mitt lille pepperkakehus


Marsipanen ble kreativt formet til figurer på lillejulaften
Storebror ble glad for gaven!!


En meget stolt "bestefar" (han hadde kjøpt den rosa jakken, altså!)


En spasertur er nødvendig i juletider






2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Vic! Jeg savner de koselige diktene her. Når blir det gjennsyn?

Anonym sa...

Kan du ikke skrive en liten barnehistorie igjen da? Til ære for mi lille Hilde...
Da hadde hun nok blitt glad! :D

Torild.