onsdag, januar 07, 2009

Victoria is back on track!!


Først av alt: Godt nytt år!


Ja, du kan bare tro dine egne øyne, Victoria blogger igjen. Denne gangen kommer jeg sterkere tilbake enn både Britney, Myggen, Al-Qaida og renta tilsammen. Jeg lover å oppdatere ofte med varierte innlegg med sterke, svake, gamle og nye meninger, bilder og dikt. Nå som jeg har flyttet på landet og har tilgang på masse frisk luft, skog, elg og lang vei til jobb, vil jeg få nok av nye impulser å skrive om. Julen har vært en glede og det nye året bare venter på å bli oppdaget.



Nyttårsforsett?


- Ikke bli syk en eneste dag i 2009 (ikke forkjøla en gang)

- Bli en enda bedre kone (om det er mulig da)

- Se hele sesong 3 av Big Love (Love Big Love!!)

- Være mer sosial enn i 2008 (selv om jeg bor i skogen)

- Ta ridetimer (bor gangavstand fra rideskole og med gangavstand er alt mulig)

- Oppdage nye forfattere

- Oppdage nye land

- Skrive mange dikt

- Ringe svigemor oftere

- Drikke mer melk

- Bake bake bake

- Blogge mer


Livet er herlig og det er du også!





7 kommentarer:

Anonym sa...

Det var på tide altså! Om 2 uker er vi i Oslo noen dager. (Jeg og Johan) Skal på gave og interiørmessa, så vi blir i Oslo fra mandag 19 til torsdag 22. Veldig opptatt på dagtid og tidlig ettermiddag, men har kanskje mulighet for noe sosialt en kveld, om noen har mulighet... :)

Torild.

Victoria sa...

Så hyggelig!! Skulle nesten hatt en liten miniklassefest! Gave og interiørmessa? Hvor? Lillestrøm?

Anonym sa...

Lillestrøm ja. :)
Bare 1 dag vi skal til Lillestrøm da. De andre dagene skal vi rundt til forskjellige leverandører...
Blir mye jobbing på slike turer, men det pleier å bli 1 kveld eller 2 med fri også.. :)

Anonym sa...

Søtingen miin :)) Det gleder meg at du er tilbake!! Jeg er big fan av big love jeg også..visste ikke at du var :D da kan vi se 3 sesong sammen!! Når får jeg komme og overnatte da? koooos fra din kristin ;)

David S sa...

Det er en glede å se at du er i gang igjen :) Skal du lage en ny sprettballby i skogen eller?

Victoria sa...

Sprettballby? Ja det hadde vært noe nå som jeg bor i skogen! Jeg får spørre Renate om hun vil hjelpe meg. Rom ble ikke bygget på en dag vet du, og ikke av en person alene heller.

Anonym sa...

Om du trenger sneglesykehus i nærheten av den sprettballbyen, så er jeg god på det altså! :)

Torild.