tirsdag, mai 22, 2007

Stella

Det er avgjort. Vi skal kjøpe oss hund. Dvergpinscher. Det skal være en tispe og hun skal hete Stella. Vi var på besøk til henne for et par uker siden. Da var hun nyfødt, nå er hun litt større, men fortsatt bitteliten. I dag kjøpte vi halsbånd, turbånd, tannbørste, tannkrem, hundefòr og leker. Det gjenstår fortsatt en del shopping til babyvalpen vår. Men kjoler får hun ikke. Stella er nemlig en liten tøffing. Ingen kødder med Stella. Her er bilde av henne eller søsteren hennes (litt vanskelig å se forskjell så tidlig.)

5 kommentarer:

Lotte sa...

Deilige baby-voffsen! Kanskje vi skulle hatt en BabyShower for dere også? ;)

Silje Alexandra sa...

kjempe nydelig...... du kommer til å få mye glede nå med en liten baby:)

Silje Alexandra sa...

kjempe nydelig...... du kommer til å få mye glede nå med en liten baby:)

Victoria sa...

Lotte: He he, ja valpeshower:) I går kjøpte jeg flere leker til henne - det er så vanskelig å la være!

Alexandra: Jepp - nå skal jeg også bli mamma! Klarer ikke vente...

Anonym sa...

Lite gull med hunder ass.. Kan nesten ikke vente til jeg får en fast boplass så jeg kan kjøpe meg en hund! Regner forresten med at det bare er totalt tilfelldig at denne rasen likner på en forminsket verson av Rottweiler...? Sikkert ingen sammenheng..