mandag, mars 31, 2008

Ingen aprilsnarr



1.april betyr noe helt annet for meg enn aprilsnarr. For deg som ikke var på festen i Sorgenfrigate 1.april 2005, skal jeg fortelle. Det var dagen Lee tok steget - han kysset meg. Det var ikke hvilket som helst kyss, for 4 1/2 mnd senere gav vi hverandre vårt ja foran presten, venner, familie, folk fra puben og Gud.

Her om dagen satt jeg og leste gamle poster fra Lottes blogg. Der fant jeg flere bilder fra bryllupet. Akk, det var en herlig dag. Takket være mine fantastiske venners og families innsats (kake, underholdning, taler, sang, opplesning av bibelvers, bukett, osv osv) ble det et drømmebryllup. Å gifte meg med Lee er den beste avgjørelse jeg noen gang har tatt. Jeg er glad jeg lyttet til hjertet mitt (og mamma).


4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig koselig å se bryllupsbilder igjen!!! Gratulerer med 1 April, må jeg nesten si da :)Det fikk meg til å tenke på at nestemann ut er Renate, og jeg har en bryllupskake og lage.Kankje du vil hjelpe meg og pynte ? Gode minner fikk jeg hvertfall når jeg så det bildet av dere.Det var en vakker dag og et vakkert par! :) LOve Kristin ;)

Victoria sa...

Tusen takk!! Ja, jeg blir gjerne med å hjelpe:) Gleder meg til August og til å se Renate stå brud. Kommer nok til å få et par tårer i øyenkroken, tenker jeg.

Anonym sa...

Så koselig, skulle gjerne ha vært der :) Grattis med dagen!

Venter på dikt... ;)

Victoria sa...

Skulle gjerne ha hatt deg der også:) Håper jeg får komme i ditt... Du får komme i sølvbryllupet!! Dikt kommer snart:)